3CX pbx- Uw zakelijke telefonie centrale

3CX pbx

3CX is een robuust, volledig uitgerust communicatiesysteem waarmee u altijd en overal kunt communiceren met uw collega’s en klanten.

3CX uw communicatie systeem voor: 

  • Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand
  • Video: Inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig
  • Live Chat: Praat met uw klanten in realtime via uw website of WhatsApp!
  • Sms: laat uw klanten direct met u communiceren
  • Integraties: CRM’s en Microsoft 365
  • Lage kosten: bespaar op uw telefoonrekeningen, add-ons en hardware
  • Flexibel: behoud je nummers, kies je telefoons en je provider
  • Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties
  • Installeer overal: Hosted of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!
  • Ondersteund door de leverancier, ondersteund door ons
  • 600.000+ klanten wereldwijd

Klik hier om vandaag nog een volledig uitgerust 3CX-systeem uit te proberen!

Ons team geeft u graag een korte demo en beantwoordt al uw vragen!

3CX-apps en -functies

Met 3CX kunt u uw toestel overal mee naartoe nemen. Met apps voor Android, iOS, webbrowsers en Windows blijf je gegarandeerd altijd en overal op de hoogte. Bovendien kunnen klanten u direct vanaf uw website bereiken met de 3CX Live Chat en WhatsApp-integratie.

3CX-apps voor Android- en iOS-apparaten

  • Overal bellen en gebeld worden
  • Videovergaderen
  • Instant Messaging en Chat
  • WhatsApp-berichten beantwoorden
  • Conferentiegesprekken
  • Gratis VoIP-gesprekken met je smartphone
  • Versleuteld en veilig

Gebruiksvriendelijke webclient / desktop-apps

  • Werk overal – multifunctionele web-app met inclusieve UC-functies
  • Bel vanuit uw browser, bedien uw IP-telefoon of smartphone
  • Beantwoord vragen van klanten via livechat, WhatsApp en sms vanuit één interface
  • Videoconferenties met één klik op de knop
  • Native Desktop-app voor oproepen
  • Start oproepen rechtstreeks vanuit uw CRM
  • Ik integreer naadloos met Microsoft 365
  • Bekijk de status van je collega’s

3CX Live Chat : Klantcommunicatie op een hoger niveau

  • Chat met uw klanten op uw website
  • Chatwachtrijen maken
  • Antwoord vanuit uw webclient of 3CX App
  • Chats overzetten naar andere teamleden
  • Verhef een chat met een klik tot een oproep of een video
  • Chatrapportage beschikbaar
  • Chat-bewakingsfunctie voor managers!

WhatsApp-integratie

  • Beheer WhatsApp-berichten rechtstreeks vanaf één platform
  • Berichten worden gelogd om ervoor te zorgen dat geen enkele reactie in strijd is met het bedrijfsbeleid
  • Medewerkers hoeven hun persoonlijke WhatsApp-nummers niet af te geven
  • Chatgesprekken worden centraal gelogd
  • WhatsApp-berichten kunnen naar een wachtrij van agenten worden gestuurd om de lading te delen

Zakelijke sms / mms verzenden en ontvangen

  • Stuur SMS / MMS naar uw klanten
  • Stuur sms naar meerdere agenten zodat er geen bericht onbeantwoord blijft
  • Houd persoonlijke mobiele nummers privé

Geïntegreerde videoconferenties

  • Gratis voor maximaal 2 50 deelnemers
  • Initiëren met een enkele klik
  • Inbellen via videoconferentie
  • Creëer als een conferentie of een webinar
  • Hulp op afstand voor snelle en eenvoudige probleemoplossing
  • Pre-upload PDF’s vóór vergaderingen
  • Inclusief een whiteboard
  • Deel je scherm
  • Polling-tool
  • Neem je video’s op
  • Inclusief chat

Het 3CX Call & Contact Center

Met 3CX krijgt u geavanceerde callcenterfuncties. Verhoog uw klantenservice, verkoop, verhoog de productiviteit en bied ondersteuning met de contactcentertechnologie van 3CX .

  • Schakelbord en wandbord
  • Callcenterrapportage – gebruikersactiviteit, teamwachtrij, SLA en meer!
  • Wachtrijstrategieën en realtime statistieken – round robin, jagen met drieën en meer
  • Oproep- en chatbewaking beschikbaar voor managers
  • Integratie met Microsoft 365
  • CRM-integratie met populaire CRM’s – Salesforce, Freshdesk en meer
  • 3CX CRM API om uw eigen CRM-integratie te ontwikkelen
  • Oproepopnames
  • Hotdesking
  • Creëer uw eigen gespreksstromen met 3CX CFD

Slash-kosten

Met 3CX worden uw lopende telcokosten aanzienlijk verlaagd.

  • Verlaag uw telefoonrekening tot 80%
  • Licenties op basis van het aantal gelijktijdige oproepen en niet op toestelnummers
  • Gratis interoffice-gesprekken en filiaalgesprekken voeren
  • Gratis bellen naar externe medewerkers met webclient en iOS / Android-apps
  • Gebruik prominente SIP-trunks om de kosten voor uitgaande gesprekken te verlagen
  • Elimineer telefoonrekeningen met 800 nummers met WebRTC-integratie
  • Gebruik internationale DID’s & IP-telefonie zodat klanten tegen concurrerende tarieven kunnen inbellen

Beveiliging en back-up

Als het gaat om VoIP-beveiliging, zet 3CX de standaard. De ingebouwde beveiligingsfuncties van 3CX zijn exclusief ontwikkeld om uw PBX-systeem te beschermen tegen aanvallen.

  • Verbeterde beveiligde webserverconfiguratie
  • Automatische detectie en blacklisting van SIP-aanvaltools
  • Wereldwijde IP-blokkeringslijst automatisch bijgewerkt voor deelnemende PBX’s
  • Verkeer naar 3CX-apps wordt versleuteld via de 3CX-tunnel
  • Spraakverkeer wordt versleuteld via SRTP
  • Automatisch genereren en beheren van SSL-certificaten
  • Qualys labs A+ rating en Immunilabs A Rating
  • Automatische failover voor directe back-up
  • Versleuteling tussen browser en website verzekerd via HTTPS
  • Beperk de toegang tot de 3CX-beheerconsole op basis van IP

Oproepstroomontwerper

Door gebruik te maken van 3CX’s Call Flow Designer kunt u inkomende oproepen effectief, efficiënt en veel sneller afhandelen. Hier zijn slechts enkele voorbeelden van hoe 3CX uw klantenservice kan verbeteren:

  • Oproeproutering op basis van klantauthenticatie
  • Automatische uitgaande kiezer
  • Terugbelplanner
  • Creditcardverificatie
  • Telefonische bestellingen
  • Enquêtes
  • Geautomatiseerde tekst naar spraak en spraak naar tekst in 120 talen

CRM-integratie

3CX CRM-integratie kan de klanttevredenheid verbeteren, de productiviteit van het personeel verhogen en u tijd besparen. Het ondersteunt alle belangrijke CRM’s, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics, Hubspot en meer!

Zo kan het je helpen:

  • Oproepjournaal
  • Creëert een nieuw klantrecord voor nieuwe nummers
  • Bespaart agenten tijd bij het zoeken
  • Chatlogboeken bij gebruik van 3CX Live Chat
  • Oproepregistratie in uw CRM-records – zelfs bij gebruik van 3CX-apps!

Hotel PBX

Met de hotelmodule van 3CX kunt u hoogwaardige service bieden, minus de kosten. De Hotel Module is geoptimaliseerd voor interne en gastcommunicatie met functies zoals:

  • In- en uitchecken van gasten
  • Stelt de extensie in die overeenkomt met de naam van de gast
  • Facturering van externe gesprekken
  • Wekgesprekken plannen
  • Blokkeren van externe gesprekken in lege kamers

Wil jij ook 3CX leveren aan je klanten?

Terug naar diensten overzicht

of lees meer over onze overige telefonie-oplossingen

Xelion Hosted
telefonie

3CX Hosted
telefonie

Vast Mobiel
telefonie