CRM integratie met uw telefooncentralecloud2023-10-26T10:03:11+02:00
Voeg waarde toe aan communicatie met CRM integratie!
VoIPcube geeft je de tools om snel en eenvoudig een CRM pakket in je bestaande 3CX of Dstny UCaaS telefoon centrale te implementeren. Maak gebruik van deze functies en add-ons om de efficiëntie van uw klanten te vergroten.
Gebruik de bestaande integraties om verbinding te maken met meer dan 60 leveranciers of gebruik de krachtige workflow-editor om uw eigen aangepaste integraties te bouwen.
Beller ID Selectie
Ontbreekt uw 3Cx of Dstny UCaaS platform aan een snelle manier om de uitgaande beller-ID te wijzigen? Gebruik onze apps om met één klik de nummerweergave te wijzigen.
Oproepen taggen
Tag oproepen snel met behulp van vooraf gedefinieerde of CRM-gebaseerde tags en gebruik ons API-platform voor alle rapportagebehoeften.
Inzicht belverkeer
Krijg snel inzicht in het beltraject van de inkomende beller. Bekijk wachtrijen, transfers en eerdere agenten. Laat uw agenten zich gemakkelijk aanpassen aan de situatie.
Gespreksopname beheer
Gebruik onze tools om gespreksopnamen snel te verkennen, er een back-up van te maken en deze te integreren naar de locatie of tool van uw keuze.
Last Agent Routing
Verhoog de tevredenheid van terugkerende bellers door ze automatisch te verbinden met de eerder verbonden medewerker.
Integreer 3CX met meer dan 60 CRM- en ERP pakketten en vergroot je efficiëntie.