Wij hechten veel waarde aan kennisoverdracht, op zowel technisch als commercieel vlak. Om het kennisniveau van onze partners op peil te brengen (en te houden), bieden wij in samenwerking met onze leveranciersย  diverse trainingen aan.

Klik op de training voor meer informatie.

Laden Evenementen

Begin dit jaar informeerde Microsoft ons dat Teams Phone, meer dan 300 miljoen dagelijkse gebruikers heeft verdeeld over 180+ landen. Teams telefonie is hiermee โ€˜niet meer weg te denkenโ€™.

Ook u kunt uw klanten de mogelijkheid bieden Microsoft 365 als volwaardige telefooncentrale in de cloud te laten gebruiken doorย Call2Teamsย aan uw diensten assortiment toe te voegen.
Met Call2Teams kunnen uw klanten โ€˜bellen en gebeldโ€™ worden met behoud van hun bestaande telecom overeenkomst.ย Of kunnen uw klanten met Teams bellen en gebeld worden met behoud van hun bestaande telefooncentrale of cloud PBXโ€ฆ (hoe gaaf is dat!).

Het selfservice portaal van Call2Teams biedt u o.a. de mogelijkheid om de Teams tenant van uw klant te configureren, zonder PowerShell knowhow, in minder dan 15 minuten waardoor u zonder โ€˜diepgaandeโ€™ kennis uw klant kunt voorzien van Teams telefonie met 100% zekerheid.

Tijdens dit commercieel (en deels technisch) georiรซnteerde Webinar gaan wij u over de onderstaande onderwerpen informerenย (niet over hoe goedย ofย groot onze financiรซle spierballen zijn)ย met als doel dat u Teams telefonie aan uw Microsoft 365 praktijk kunt toevoegen:

  • Teams telefonie โ€“ โ€˜hoe en watโ€™.
  • Teams direct routing.
  • Het Teams Phone en Call2teams licentie model.
  • Configuratie en implementatie โ€“ demo Call2Teams auto-provisioning tool.
  • Commerciรซle ondersteuning.
  • Professional Services (ontzorgen van de business partner).
  • Recurring revenue.

Graag nodigen we je uit om op 28 november 2023 van 09:30 uur tot en met 10:15 uur deel te nemen aan het webinar.

 

Share This Story, Choose Your Platform!